Zamów telefonicznie
502 416 261
handel
Dane firmy:
SPECJALISTYCZNE KARMY DLA ZWIERZĄT
HURT-DETAL "AS" JK PIEKUTOWSKI
DĘBINA, UL. WARSZAWSKA 130
05-152 CZOSNÓW

KONTO DO WPŁAT
MBS w Łomiankach


37 8009 1046 0010 9888 2002 0001
Przypominacz

Będziemy za Ciebie pamiętać, kiedy powinieneś zamówić karmę dla Twojego pupila!

Wpisz swój e-mail:

Wpisz datę planowanego zakupu:

W tym dniu wyślemy do Ciebie przypomnienie o kolejnym zamówieniu!

NEWSLETTER
Informacje o promocjach prosto na Twoją skrzynkę. Zostaw e-mail.

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU 2015: SPECJALISTYCZNE KARMY DLA ZWIERZĄT HURT - DETAL "AS" JK PIEKUTOWSKI 

Regulamin zakupów

&1.Sklep

  1. Sklep internetowy www.karmy.com.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.

  2. Właścicielem sklepu jest firma Specjalistyczne Karmy dla Zwierząt „AS”, z siedzibą w Dębinie, gm. Czosnów, ul. Warszawska 130, NIP: 118-048-74-86, REGON: 364154132, tel: + 48 22 785 03 17, tel: 0-502-416-261, e-mail: sklep@karmy.com.pl, www.karmy.com.pl
  3. Godziny pracy sklepu: PON-PT w godzinach 9.00 - 19.00, SOB-ND w godzinach 9.00 - 15.00.

&2.Produkty

  1. Wszystkie towary oferowane w sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Zostały wprowadzone na rynek polski legalnie.

&3. Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną

  1. Operator Sklepu prowadzi sprzedaż towarów, prezentowanych na stronach Sklepu Internetowego Karmy.com.pl, usługi „Newsletter” i „Przypominacz”

  2. Usługa „Newsletter” polega na przesyłaniu wiadomości, zawierającej informacje o aktualnej ofercie, promocjach, rabatach i zniżkach.

  3. Usługa „Przypominacz” polega na wysłaniu pocztą elektroniczną przypomnienia do klienta o zakupie karmy.

  4. Usługi, wymienione w ust.: 2 i 3, są bezpłatne i wymagają wyrażenia zgody na otrzymywanie informacji handlowych.

  5. Stronami umowy sprzedaży, zawieranej za pośrednictwem Sklepu Internetowego Karmy.com.pl są: Sprzedający oraz Kupujący.

  6. Umowa sprzedaży może zostać zawarta zarówno z Użytkownikiem zarejestrowanym (posiadającym Konto Użytkownika) jak i z Użytkownikiem niezarejestrowanym. Użytkownik niezarejestrowany, w celu zawarcia umowy sprzedaży, musi każdorazowo:

    1. podać dane wymagane do rejestracji,

    2. zapoznać się i zaakceptować postanowienia Regulaminu.

  7. Informacje o towarach, wraz z podaniem ceny, prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 lub 543 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.; dalej: Kodeks cywilny). Informacje o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

  8. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wycofania poszczególnych towarów prezentowanych na stronie Sklepu. Zmiana cen lub wycofanie towaru nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.

  9. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi poprzez złożenie zamówienia przez Użytkownika i jego akceptację i przyjęcie do realizacji przez Sprzedającego, z zastrzeżeniem ust. 12-14. Szczegółowy opis trybu zawarcia umowy sprzedaży określają postanowienia ust. 9-15.

  10. Zamówienia dokonywane za pośrednictwem strony internetowej można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 15.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. Zamówienie składane telefonicznie przyjmowane są w godzinach 9:00-19:00 w dni robocze oraz 9:00 – 15.00 w soboty.

  11. Złożenie zamówienia za pośrednictwem strony internetowej stanowi ofertę zakupu w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego, która jest wiążąca w terminie 5 dni roboczych (po tym czasie wygasa) i składa się z następujących czynności:

    1. wybrania towarów spośród prezentowanych na stronach Sklepu,

    2. dodania ich do koszyka,

    3. wybrania sposobu zapłaty i dostawy,

    4. zalogowania do Konta Użytkownika w przypadku, gdy zamówienie składa Użytkownik zarejestrowany, chyba że zalogował się wcześniej,

    5. podania danych wymaganych, niezbędnych do realizacji zamówienia,

    6. kliknięcia przycisku "Zamawiam i płacę",

    7. akceptacji Regulaminu sklepu

  12. W odpowiedzi na złożone zamówienie Sprzedający, w terminie 3 dni roboczych, wysyła wiadomość e-mail na podany przez Użytkownika adres e-mail lub kontaktuje się telefonicznie w celu:

    1. zaakceptowania zamówienia (oferty) – w takim przypadku umowa sprzedaży zostaje zawarta w dniu złożenia oświadczenia,

    2. odmowy przyjęcia zamówienia (oferty) – w takim przypadku nie dochodzi do zawarcia umowy,

    3. propozycji zmian, tzw. kontroferta – w takim przypadku do zawarcia umowy konieczna jest akceptacja kontroferty przez Użytkownika.

  13. Przyczyną wystąpienia z kontrofertą, o której mowa w ust. 12 pkt c mogą być w szczególności takie okoliczności jak: brak towarów w magazynie lub u dostawców Sklepu,itp.

  14. Kontroferta, o której mowa w ust. 12 pkt c jest wiążąca dla Sprzedającego w terminie 2 dni. Po tym czasie kontroferta wygasa. Akceptacja kontroferty przez Użytkownika w terminie jej obowiązywania (2 dni) powoduje zawarcie umowy sprzedaży na warunkach określonych w kontrofercie.

  15. Wszystkie ceny prezentowane na stronach internetowych Sklepu Karmy.com.pl podawane są w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie zawierają kosztów przesyłki.

  16. Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby czas realizacji zlecenia był jak najkrótszy, jednak nie dłuższy niż 14 dni roboczych.

&4. Faktury, paragony

  1. Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie internetowym wystawiamy paragony lub faktury VAT.

&5. Sposób realizacji dostawy

  1. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD

  2. Realizacja dostawy, bezpośrednio do domu klienta, transportem firmowym jest możliwa tylko dla klientów z Łomianek

& 6. Koszty dostaw

  1. Realizacja dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD:

  • płatność przelewem: 9,90 zł - zamówienia o wartości do 99 pln

  • płatność za pobraniem: 9,90 zł - zamówienia o wartości do 99,00 zł

  • dostawa gratis - zamówienia o wartości powyżej 99,00 zł. Realizacja dostawy bezpośrednio do domu klienta transportem firmowym - tylko dla klientów z Łomianek

&7. Formy płatności

  1. Za zakupy w Sklepie można zapłacić w następujący sposób:

  • Przelewem na rachunek bankowy,

  • Przy odbiorze, czyli za pobraniem,

  • Gotówką, przy odbiorze osobistym,

  • Kartą płatniczą, przy odbiorze osobistym,

  • Dane do przelewu: „Specjalistyczne karmy dla zwierząt AS”, JK Piekutowski, , Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach, oddział w Czosnowie, nr konta: 37 8009 1046 0010 9888 2002 0001

  • W przypadku zapłaty przelewem na rachunek bankowy, towar wysyłany jest po wpłynięciu kwoty na rachunek. W tytule przelewu zamawiający powinien podać numer zamówienia.

  • W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych adresowych.

  • W przypadku płatności gotówką, przy odbiorze osobistym, towar wydawany jest w siedzibie sklepu, po weryfikacji poprawności danych Kupującego i zapłaty określonej kwoty.

Dodatkowe koszty dostaw, odpowiadające powyższym formom płatności, określone są w & 6 regulaminu.

&8. Czas realizacji dostawy

  1. Czas realizacji za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD od 24 do 48 godzin, jednak nie później niż 72 godziny. Firma AS nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie powstałe z winy Firmy kurierskiej DPD.

  2. Czas realizacji zamówienia dostarczonego bezpośrednio do Klienta, zależy od ustaleń indywidualnych Klienta z pracownikiem firmy przyjmującym zamówienie.

  3. W przypadku zmiany czasu realizacji zamówienia kontaktujemy się z kupującym celem potwierdzenia zamówienia i ustalenia nowego terminu dostawy.

  4. Przy płatności przelewem, do podanego terminu dostawy należy doliczyć czas realizacji płatności przez bank.


&9. Zwroty zakupionych towarów

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta", Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki od kuriera
    Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli zwracane towary są kompletne i nieuszkodzone

  2. Aby odstąpienie od umowy było skuteczne, Klient musi poinformować o tym fakcie SPECJALISTYCZNE KARMY DLA ZWIERZĄT HURT - DETAL "AS" JK PIEKUTOWSKI w ciągu 14 dni.

  3. W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać na adres:

    SPECJALISTYCZNE KARMY DLA ZWIERZĄT

    HURT - DETAL "AS" JK PIEKUTOWSKI

    ul. Warszawska 130

    05-152 Czosnów, Dębina

    z dopiskiem: "Zwrot", dołączając dowód zakupu oraz oświadczenie odstąpienia od umowy - wydrukuj i wypełnij gotowy formularz odstąpienia od umowy. PDF

    Towar można też zwrócić osobiście w sklepie stacjonarnym dołączając dowód zakupu oraz oświadczenie odstąpienia od umowy - wydrukuj i wypełnij gotowy formularz odstąpienia od umowy. PDF

    Zwrot jest skuteczny, tylko jeśli zachowany został termin 14 dni.

  4. Konsekwencje odstąpienia od umowy

  1. W przypadku odstąpienia od umowy, SPECJALISTYCZNE KARMY DLA ZWIERZĄT HURT - DETAL "AS" JK PIEKUTOWSKI  zwróci Klientowi wszystkie poniesione przy zakupie przez Klienta koszty, łącznie z kosztami dostawy (z wyjątkiem kosztów powstałych na skutek skorzystania z innej niż oferowana przez SPECJALISTYCZNE KARMY DLA ZWIERZĄT HURT - DETAL "AS" JK PIEKUTOWSKI, standardowa usługa kurierska), niezwłocznie, w ciągu 14 dni od daty otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. Zwrot pieniędzy nąstępuje w ten sam sposób, w jaki wpłynęła do nas płatność. SPECJALISTYCZNE KARMY DLA ZWIERZĄT HURT - DETAL "AS" JK PIEKUTOWSKI zastrzega sobie prawo do wstrzymania zwrotu, aż do momentu otrzymania towaru lub też potwierdzenia odesłania tegoż towaru.

  2. Klient musi ponieść koszty trwałej utraty wartości towaru wówczas, gdy utrata ta powstała na skutek przekroczenia standardowego sprawdzenia właściwości bądź też sposobu użytkowania produktu. Tylko dobrze zabezpieczona przesyłka gwarantuje przyjęcie zwrotu.

5. Prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania w przypadku produktów:

  • które nie są prefabrykowane, zostały przygotowane na specjalne zamówienie Klienta i są dostosowane do jego oczekiwań; produktów podatnych na szybkie zepsucie lub z krótką datą ważności,

  • które nie nadają się do zwrotu z powodu ochrony zdrowia lub higieny lub których zabezpieczenie zostało zerwane po doręczeniu,

  • które zostały nieodwracalnie zmieszane z innymi produktami już po doręczeniu.

&10. Reklamacje:

    1. Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, klient ma prawo do skorzystania z uprawnień określonych w gwarancji produktu.

    2. Może również złożyć reklamację w sklepie z tytułu rękojmi. W przypadku stwierdzenia wady towaru przysługuje uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru.

    3. W takim przypadku wadliwy towar prosimy odesłać na adres:


    SPECJALISTYCZNE KARMY DLA ZWIERZĄT

    HURT - DETAL "AS" JK PIEKUTOWSKI

    ul. Warszawska 130

    05-152 Czosnów, Dębina

    z dopiskiem: "Reklamacja"

    lub pozostawić w sklepie stacjonarnym wraz z otrzymanym dowodem zakupu oraz opisem reklamacji.

    4. Sklep najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje klienta o dalszym postępowaniu.

    5. W przypadku uznania reklamacji, Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad.

    6. Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, klient może wybrać między naprawą towaru, wymianą towaru na wolny od wad, obniżeniem ceny towaru lub odstąpieniem od umowy sprzedaży.

    7. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży sklep zwróci klientowi równowartość ceny towaru zgodnie z procedurą opisaną w Regulaminie (Dział 11 Zwrot należności Klientom).

    8. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczka ekonomiczna), Sklep zwraca po rozpatrzeniu reklamacji zgodnie z procedurą opisaną w Regulaminie (Dziale 11 Zwrot należności Klientom).

    WAŻNE:

    Masz prawo sprawdzić stan paczki w obecności kuriera.

W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody. W przypadku wykrycia szkody niewidocznej z zewnątrz, możesz w ciągu 7 dni zgłosić sytuację firmie przewozowej lub sprzedawcy. Protokół szkody przesłany do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.

 9. Rękojmia za wady fizyczne:

Ten tryb reklamacji przewidziany jest dla osób fizycznych jak i dokonujących zakupu w celu związanym z prowadzoną przez nich działalnością zawodową lub gospodarczą.

 Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru. Sklep, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.

&11 Zwrot należności klientom

W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sklepu, zwrot ten następuje w następujący sposób:

  1. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, płatności przy odbiorze lub gdy z przyczyn niezależnych od Sklepu identyfikacja rachunku bankowego, z którego nastąpiła płatność jest niemożliwa (brak możliwości zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty), zwrot nastąpi na konto Klienta w Sklepie o czym Klient zostanie poinformowany e-mailem, a następnie za uprzednią zgodą Klienta i wyłącznie na podstawie jego dyspozycji zostanie przekazana na rachunek bankowy Klienta.

  2. Dyspozycję należy przekazać przez formularz odstąpienia od umowy poprzez wypełnienie formularza o którym mowa w Regulaminie (Dział 10 Prawo odstąpienia od umowy, ust.1) w części obejmującej numer rachunku bankowego.

BOSCH SHAIR HAIR SNACK 150g

BOSCH SHAIR HAIR SNACK 150g

Przekąska dla dorosłych kotów zapewniająca lśniącą i zdrową sierść.   ...

HAPPY DOG Maxi Junior 15 kg

HAPPY DOG Maxi Junior 15 kg

HAPPY DOG Maxi Junior jest pełnoporcjową i pełnowartościową karmą klasy Super Premium dla młodych psów dużych ras, podawaną o...

Czy wiesz, że koty nie powinny pić mleka?

 Większości osób wydaje się, że koty mogą pić mleko, a nawet, że jest to ich ulubiony napój. Nic bardziej mylnego ...